[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

Özgür TOPRAK ozgurt10 at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 00:00:33 EET

Paket yöneticisinden en son yaptığım güncelleme sonrasında bilgisayarımı
kapatıp açtığımda karşıma ilk defa pardusu kurarken çıkan kaptan çıktı.
Kullandığım masaüstleri yok olmuş, arka plan resimleri kayıp, amarok vb
program geçmişleri silinmiş, pencere stilleri ayarları default konumuna
geçmiş halde oldu. Fakat yüklediğim diğer belgelerde fotoğraf, müzik, office
uygulamalarında bir kayıp olmadı. Bunun nedeni ne olabilir? Herhangi bir şey
silmedim ve ayarlarda bir oynama yapmamıştım.

--
Blog Adresi: http://burhaniye.blogspot.com  ..... Türk İşletim Sistemi
Pardus'u denediniz mi? Ayrıntılı bilgi: http://www.pardus.org.tr