[Pardus-kullanicilari] alsa ses sürücüsü hakkında

U. Emre TERZİ uet_groups at terzzi.com
26 Haz 2007 Sal 12:40:22 EEST

Merhaba,

Bilgisayarımda kurulu olan alsa ses sürücülerinden bas ve tiz ayarı
yapamadığım için internetten yeni alsa ses sürücülerini indirip kurdum.
Bilgisayarı yeniden başlattığımda, pardus 2007 logosunun bulunduğu ekranda
bekliyor. Bende CTRL ALT F1 tuşlarına basarak konsoldan "pisi remove
paketadi" yazarak kurduğum bütün paketleri kaldırdım. Sonra bilgisayarı
yeniden başlattım. Ses kartı tümleşik olduğundan setup'a girip ses kartınıda
kapattım. Ama hala Pardus açılmıyor. Ne yapmalıyım?

Selam ve sevgiler,

U. Emre TERZİ