[Pardus-kullanicilari] 2. bir linux kurdum pardusa giriş yapamıyorum...

cihan inan cihan253 at gmail.com
26 Haz 2007 Sal 16:27:32 EEST

2. bir liinux dağıtımı kurdum kendi grub unu kurdu ve artık pardusa
giremiyorum. pardusa tekrar nasıl girebilirim?

grub komutu verip ardından da root (hd0,  yazdıktan sonra tab'a basarak
diskteki bölümlerin sıralanmasını sağlamaya çalıştım ama olmadı şu hatayı
verdi:

grub> root (hd0,
Error 21: Selected disk does not exist

ayrıca pardus çalışan cd ile aynını denediğimde setup (hd0) bölümünü
dediğimde yapamadi. bilgisi olanlar varsa yardım edebilirse sevinirim.

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/