[Pardus-kullanicilari] flash disk bölümleme ve biçimleme

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
26 Haz 2007 Sal 11:23:04 EEST

Selim beyin önerisini uygulayabilirsiniz..
Ancak bir uyarıda bulunmalıyım..
USB ile bağladığınız bellekleri biçimlendirirken Gparted biraz zaman
istiyor..
Programı ilk açtığınızda bağlı disklerin taraması biraz uzunca sürüyor.
Gparted önce sizin bağlı HHD (ler)'nizi görüyor. Sağ üstte bir seçenek
bölümü var sdb ya da sizdeki ne ise onu seçerek bağlı belleğiniz seçtikten
sonra biçimlendirme bölme işlemelerini yapabilirsiniz
Kolay gelsin.

26.06.2007 tarihinde savaş izmir <savasizmir at gmail.com> yazmış: