[Pardus-kullanicilari] usb wireless adaptör

Ahmet BAGATIR permeaz at ttnet.net.tr
16 Haz 2007 Cmt 12:25:39 EEST

On Saturday 16 June 2007 11:55:22 meral kurt wrote:
> Arkadaşlar usrobotics wireless adaptörü çalıştırdım. fakat bilgisayarı
> kapatıp açınca ağ aygıtlarından kalkıyor. tekrar ndiswrapper -m, modprobe
> ndiswrapper ve iwconfig yazınca geliyor. bunu nasıl her açılışta çalışır
> hale getirebilirim?

> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper  adresinden alıntı bir
bölüm:
Sürücünün otomatik yüklenmesi için menüdeki Çalıştır (Alt+F2) seçeneğiyle
açılan pencereye

"kdesu kwrite /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6"

komutunu verin ve şifre istediğinde yönetici(root) şifrenizi girinç Açılan
belgenin en son satırına "ndiswrapper" yazarak belgeyi kaydedin.

Artık ağ kartınız kullanıma hazır...