[Pardus-kullanicilari] usb wireless adaptör

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Haz 2007 Cmt 12:03:40 EEST

16.06.2007 tarihinde meral kurt <msaygideger at hotmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar usrobotics wireless adaptörü çalıştırdım. fakat bilgisayarı
> kapatıp açınca ağ aygıtlarından kalkıyor. tekrar ndiswrapper -m, modprobe
> ndiswrapper ve iwconfig yazınca geliyor. bunu nasıl her açılışta çalışır
> hale getirebilirim?

merhaba,
update-modules komutuyla düzelebilir bu durum ama emin değilim, muhtemelen
düzelecektir...

açılışta yüklenmesini istediğiniz modülleri /etc/modules.autoload.d/kernel-
2.6
dosyasına eklemek diğer bir çözüm olabilir. yani bu dosyaya ndiswrapper
satırını ekleyeceksiniz.
bunu yapmak için root haklarına sahip olmanız gerektiğini hatırlatırım.

ndiswrapper ile ilgili birşeyler yapmadım şu ana kadar ama tahminen böyle
olmalı...

kolay gelsin...