[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Haz 2007 Per 23:25:45 EEST

14.06.2007 tarihinde Serbulent UNSAL <serbulentu at gmail.com> yazmış:

> Selam Serdar,

merhaba,

Eklentileri kapatmaktan ziyade şöyle bir çözüm deneyebilirsin.

> 1- Firefox u pisi ile  kaldır.
>
> 2-  /home/kullanici_adi/.mozilla altındaki firefox dizinini sil
>
> 3- Firefox u  yeniden kur.
>
> Not: bildiğim kadarıyla firefox un kendi logu yok ancak firefox u bir
> konsol penceresinde başlatarak kapandığında aldığın hata mesajlarını
> gözlemleyebilirsin.
>
> Kolay gelsin, görüşmek üzere...
>
> Serbülent

Firefox paketini paket yöneticisinden tek başına kaldıramayacağınızı, yanın
open office paketini de götüreceğini
hatırlatmak isterim. ilk olarak firefox için bir güncelleme olup olmadığına
bakmanızda fayda var.

ama ben firefoxu kaldımak ve tekrar kurmak istiyorum derseniz, konsoldan:
sudo pisi rm firefox --ignore-dependency
komutunu kullanın ve sudo pisi it firefox komutuyla tekrar kurun.

ev dizinizdeki .mozilla dizininin adını değiştirebilir ve varsayılan
ayarlara geri dönebilirsiniz. silmekten iyidir geri dönüşü
mümkün kılarsınız.

benim diğer tavsiyem konsoldan sudo pisi it firefox --reinstall komutuyla
tekrar kurmanızdır. işe yarayabilir.

not: sizin sorununuz genel bir sorun değil, pek kimseden duymadım. ayrıca
firefox-2.0.0.4 eğer resmi depoya
girmediyse yakında girecektir. test deposundaki son versiyon sorunsuz...

kolay gelsin...