[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

selim ok selimok at gmail.com
14 Haz 2007 Per 23:30:06 EEST

14.06.2007 tarihinde Serbulent UNSAL <serbulentu at gmail.com> yazmış:

> Selam Serdar,
>
> Eklentileri kapatmaktan ziyade şöyle bir çözüm deneyebilirsin.
>
> 1- Firefox u pisi ile  kaldır.

Bu islemi yaparken dikkatli olunuz cünkü kaldirirken ters bagimliliklari da
kaldirilacak, bu nedenle sizi cok ugrastiracak bir kurtarma operasyonu
yapmaniz gerekebilir. Bunu istemiyorsaniz konsoldan
pisi rm firefox --ignore-dependency
komutu ile kaldirin Firefox'u. Yine de bana kalirsa bu sorunu cözmeyecektir.

2-  /home/kullanici_adi/.mozilla altındaki firefox dizinini sil

Tabii silmeden önce yedegini almaniz iyi olur, yer imleri, tarayici gecmisi
gibi bilgilerinizi korumak maksadiyla :)

3- Firefox u  yeniden kur.

> Not: bildiğim kadarıyla firefox un kendi logu yok ancak firefox u bir
> konsol penceresinde başlatarak kapandığında aldığın hata mesajlarını
> gözlemleyebilirsin.

Bence yapilacak en öncelikli is bu olmali, firefox'u konsoldan calistirin ve
cöktügünde hata ciktisi nedir diye bakin.

Bir de aklima gelen .mozilla dizini altinda biryerlerde bulunan
compreg.datdosyasi. Bu dosya bir zamanlar sorun cikartiyordu. tam yolu
/home/k_adi/.mozilla/firefox/ilginc_sayilar_harfler/compreg.dat olmali. (tam
yol bu kadar göreceli olur :P )

Bunun disinda ram miktariniz nedir? Cok ilgili olmasa da süphelendigim bir
nokta var da :)

Iyi calismalar,
Selim