[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
14 Haz 2007 Per 23:17:43 EEST

Selam Serdar,

Eklentileri kapatmaktan ziyade şöyle bir çözüm deneyebilirsin.

1- Firefox u pisi ile  kaldır.

2-  /home/kullanici_adi/.mozilla altındaki firefox dizinini sil

3- Firefox u  yeniden kur.

Not: bildiğim kadarıyla firefox un kendi logu yok ancak firefox u bir
konsol penceresinde başlatarak kapandığında aldığın hata mesajlarını
gözlemleyebilirsin.

Kolay gelsin, görüşmek üzere...

Serbülent

14.06.2007 tarihinde Serdar DALGIÇ <serdar at cclub.metu.edu.tr> yazmış: