[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Haz 2007 Sal 22:59:27 EEST

> Bu bana mantıklı gelmiyor. Diğer sistemlerde ne var onu da çözemedim.
> Windows XP, Vista ve ME ile denedim. Hepsinde aynı sonuç ile
> karşılaşılması çok daha garip.

 Bana da mantıklı gelmiyor ama sebebini de anlamadım, belki gözden
kaçan birşeyler vardır. Öntanımlı yazıtipi gibi bir ayar sorun
yaratıyor olmasın ? Yazıtipini sans bir tipe değiştirmeyi
deneyebilirsiniz mesela.

 Bir de, kullanıcı adında I ı i İ gibi bir karakter olması ya da iinde
büyük harf olup olmaması bir şey değiştiriyor mu ?