[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Eren Pardus erenpardus at gmail.com
13 Haz 2007 Çar 01:06:19 EEST

Kullanıcı adlarında hep küçük harf kullanıyorum ve Türkçe karakter
seçmiyorum. İ ya da ı kullanmadım. Dejavu Sans Windows kurulu bilgisayarda
yüklü. Onunla da denemiştim. Notepad ya da MS Paint de arial ve times new
roman ile sorunsuz olarak basıyor.

KDE de kullanılan öntanımlı yazı tiplerini Windows kurulu her bilgisayara
atarım. Bunu klasik haline getirdim. OpenOffice den gelen belgelerde sorun
çıkmasın diye bunu yapıyorum.

Denemelere devam ediyorum. Her işlemi tekrarlıyorum. Bir sonuç çıkarsa
buraya yazarım.