[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Eren Pardus erenpardus at gmail.com
12 Haz 2007 Sal 22:45:02 EEST

İletirim tabi ki Onur bey.

Ben şöyle bir çözüm buldum. Mevcut kullanıcıların bilgilerini yeni açtığım
kullanıcı hesaplarına taşıdım. Tabi bazı kayıplar oldu ama buna da şükür.

Şu an MS Paint, MS Notepad üzerinden gönderilenleri sorunsuz basıyor. Word
üzerinden gelenleri ise basmıyor. Excel ve Power point üzerinden 1-2 defa
basmayı başardı. MS Office yazılımını kaldırıp OpenOffice.org kurdum ama
yine aynı. Writer üzerinden gönderilenleri aynı şekilde basmıyor. Calc ve
Impress den gelenleri ise bir kaç defa bastı. Böylece sorunun MS Office veya
Open Office sorunu olmadığını anladım.

Önceki açılmış kullanıcı hesabı ile basmaması çok garip. Şöyle bir durum
daha var. Windows kurduğumda standart olarak bir kullanıcı hesabı açmam
gerekiyor. Normal yol bu. İlk kurulumda açtığım hesap ile yazıcıyı
tanıttığımda bu kullanıcı hesabından gönderilenleri basmıyor. Bu kullanıcı
hesabı ile giriş yapıp yeni bir kullanıcı hesabı açtığımda yeni açılan
hesaptan basıyor. (Üst de yazdıklarımın geçerli olduğu durum)

Bu bana mantıklı gelmiyor. Diğer sistemlerde ne var onu da çözemedim.
Windows XP, Vista ve ME ile denedim. Hepsinde aynı sonuç ile karşılaşılması
çok daha garip.

Kablosuz olarak denedim, kablolu olarak 2 ayrı modem de denedim. Ama hep
aynı sonuç :(

Şimdi Office yazılımlarından sorunsuz olarak çıktı almaya çalışıyorum.

Bu durumu lisanslı Windowslar kurulu bilgisayarlar ile denediğim için :)
Microsoft'a e-posta göndermek vasıtası ile bildirdim. Cevap gelince buraya
yazarım.

İlgilenen herkese teşekkürler.