[Pardus-kullanicilari] Pardus ve harddisk

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 19:20:13 EEST

Merhaba,

XP dosyalarini, nerede olursa olsun, pardus gorecektir. Sorun olmaz. Tasma
-> Sistem -> Disk Yoneticisi'ni kullanrak her acilista baglanmalarini
saglayabilirsiniz.

Ancak programlari ayirma biraz mumkun degil gibime geliyor. /usr bolumunu
ayri bir diske koyabilirsiniz, ancak hem "sistem" programlari hem de
"kullanici" priogramlari bu /usr icinde oldugundan bunlari birbirinden
ayiramazsiniz.

Kullanici dosyalari (/home) Konfigurasyon (/etc) gecici (/tmp) ve degisen
(/var) dosyalari da ayri bolumlere koyabilirsiniz.

Emre