[Pardus-kullanicilari] Ctrl + Alt + Fn" Komutuyla Konsol ortamına Ctrl + Alt + Fn" Komutuyla Konsol ortamına geçemiyorum

Ahmet Ali aali53 at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 14:32:44 EEST

Arkadaşlar bu soruyu bir iki ay kadar önce sormuştum fakat cevap
alamadım.Google'da  vb. araştırma yaptım ama elle tutulur bir şey bulamadım.

Sorunu nasıl çözebileceğim ya da çözümü nerde bulacağım konusunda yardımcı
olursanız sevinirim.
Başlıkta da yazdığım gibi  "Ctrl + Alt + Fn" Komutuyla Konsol ortamına
geçemiyorum.Bilgisayarımın bileşenleri  kısaca şöyle :
.Ati x1600s 512 MB ekran kartı. Anakart MSI MS 7255 .VIA P4M890M
Chipset.İşlemci:  Intel Core 2 Duo 2.13 .

Parduslu günler diliyorum.
Teşekkürler