[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 11:05:17 EEST

Pardus a geçeli beri winxp yi unuttuğumuz için o sistemi mukayese kapsamına
almıyoruz.Değil açıp kapama güncelleme faal haldeyken bile İnternette sayfa
açmada bile yavaş kalıyor Pardus un yanında.Yinede hatrı kalmasın kabilinden
arasıra açıp güncellemesine izin veriyorum.İşte tam bu güncellemeler ikmal
olurken MSN çağrı alınca msn e geçtim biraz sohbet akabinde İnternet işim
bitip çıktığımda ertesi gün kızım winxp yi açtığında topallaması garibine
gitmiş baba senin bu bilgisayar ya çok yavaş ya da bozuk demesi sonrası
antivirüs taraması üzerinize afiyet yine virütik bir durum şifayı
kapmışız.Bloke etmeme karşın topallama devam edince spor olsun kabilinden
yine format ve baştan kurulum.Şifa kapana kadar hızı iyi kızım sa mutlu

31.07.2007 tarihinde Meteor <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: