[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
31 Tem 2007 Sal 10:52:13 EEST

Günaydın;

Acaba Xp performansını hiç denediniz mi? Bilgisayarımda hem Xp hem de
Pardus yüklü ve Xp'ye geçmek zorunda kaldığım zaman afakanlar basıyor.
Acil bir işim olduğu zaman bilgisayarda, ilk başvurduğum sistem Pardus.

Neden, diyecek olursanız; Pardus  bir iki dakikada açılırken Xp için
neredeyse bunun en az  iki katı bekliyorum. Tabi güncellemeye falan
yakalanmamışsam. O zaman iş başına geçmem için en az yarım saat
geçiyor... güncelleme yap reboot falan filan. Zaten Xp'de normalde yok
program yüklenmesi, yok antivirüs programı güncellemesi falan  filan
derken çay kahve molası gerekiyor. Hatta, bilgisayarımda yalnızca Xp
yüklüyken açılış düğmesine basıp çay  kahve almaya giderdim ve bardakla
odaya geldiğimde açılmış olurdu.

Fakat haklarını yememek lazım; adamlar bizi düşünüyorlar. Süreyi uzun
tutuyorlar ki gidip çay kahve almak suretiyle spor yapalım... Ne de olsa
sağlam kafa sağlam vicutta bulunur değil mi?

                                     Mehmet