[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

Umut D. linuxlist at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 11:05:37 EEST

XP'yi ben de kullanıyorum ve pardustan daha hızlı açılıyor ama önemli
nokta şu ki bu karşılaştırma yersiz, elma ile armut misali.

XP vs kötü bir işletim sistemi değil, arkasında büyük bir mühendis ordusu
var ancak burada kötü olan MS'in tutum ve politikası. Yoksa hakkıyla
kullanırsanız XP'den de verim alırsınız, tabi paranız varsa demeyi
ihmal etmiyorum. Eh biraz da "End User License" mahkumiyetiyle.

Zamanında LKD listelerinde bir bilen şöyle demişti:
"Windows sistemlerini eleştirenler onun bilmemkaç GB'lık MSDN
kütüphanesinde bulunan dökümanların ne kadarını incelediler acaba..."

Her sistem dizayn edildiği şekilde kullanılırsa mükemmel çalışacaktır.
Örneğin siz arabanızı her zaman beton asfaltlı parkurlarda
kullanırsanız sorun yaşamazsınız ancak araziye çıkmaya başlarsanız
kapı kolunuz falan dökülür, her tarafından ses gelir vs.

Sanırım pardus arazi koşullarına daha uygun, daha esnek ve
arabayı satın almak için para vermiyorsunuz. En önemlisi beğenmezseniz
kapınızı vs söküp istediğiniz gibi yeni bir araba imal edebilirsiniz.

Konu ile alalaksı yk ama bilmem farkeden var mı Google'ın kimi servisleri
aspx.

Bir de yar aman şu openoffice'e bir çare....