[Pardus-kullanicilari] pardusda ekran okuyucular

dj savaş cinezre1907 at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 05:47:47 EEST

not: az önceki mailimde oluşan bir yazı karakter sorunu dolayısı ile mailimi tekrar gönderiyorum.
Merhabalar arkadaşlar. grubunuza yeni üye oldum.
pardus kullanmıyorum. fakat ekran okuyucuların pardus ile olan uyumunu araştırdıktan sonra yazılımı denemek
istiyorum.
ben görme engelli bir bilgisayar kullanıcısıyım.
konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarım
jaws ekran okuyucu yazılımını gvz türkçe sentezleme yazılımını
duymuşlardır.
merakı dolayısı ile konuyla ilgili bilgi fikir edinmek isteyen arkadaşlarım mailin sonundaki adresle iletişime geçebilirler.
benim öğrenmek istediğim şey: pardus yazılımında jaws ekran okuma yazılımını kullanabilirmiyiz? başka bir alternatif yazılım hal, window eyes... vb pardusla
uyumlu çalışır mı görme engelliler pardus yazılımını windows tabanlı yazılımlar kadar etkin ve verimli kulanabilirler mi konuya alaka göstericek tüm arkadaşlarıma
sevgiler sunuyorum.
msn:
arkadas_savas at hotmail.com