[Pardus-kullanicilari] kmix sorunu

TAHSIN TORTOP tahsin_tortop at hotmail.com
22 Tem 2007 Paz 01:04:43 EEST

Asus A6VM notebook kullanıyorum. youtube'dan video izler iken kmix
kendi keyfine göre çalışıyor. kimi zaman PCM gözlenebiliyor
ve izlediğim videonun sesini alabiliyorum. kimi zaman ise PCM hiç
gözükmüyor ve youtube'dan izlediğim videonun sesini alamıyorum.
sorun kmix'de mi, makinamda mı yoksa benim beceriksizliğimde mi?
anlayamadım. lütfen sıradan bir ev kullanıcısı göz
önünde tutarak yardımlarınızı rica ediyorum.

Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de.
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584