[Pardus-kullanicilari] Java Applet

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
22 Tem 2007 Paz 11:28:58 EEST

 firefox ta javayı çalıştırabilmek için firefox ana klasörlerinden
"firefox/plugins" ya da ev dizininde ".mozilla/plugins" dizine içine,
jre ana dizini içinden "plugin/i386/ns7" yolu takip edilerek bulunan
libjavaplugin_oji.so nesnesine "ln -s" komutu ile link atmalısınız.
 benim bilgisayarımdaki link şu şekilde : libjavaplugin_oji.so ->
/home/tayfun/jdk1.6.0/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so
libjavaplugin_oji.so in linki de ".mozilla/plugins" altında yer alıyor
ama firefox'un plugins klasörü içine de atılırsa aynı şey.
 Benim tavsiyem Sun'ın sitesinden son sürüm jre'yi kurmanız ve onu kullanmanız.