[Pardus-kullanicilari] acemi bi soru olcak

Mahir kilic mahirkilic at msn.com
22 Tem 2007 Paz 01:25:25 EEST

arkadaslar selam herkese

3.2 amd
eax550 ati
1.5 ram

donanımlarımın olduğu yere bakıyorum ve aynen marka model ne yazıyosa görüyom ama ekran kartı ayalarına ulaşamıyorum Linux destekli oyun almadım daha test edemedim performansını ama driver işini çözersem oyun hemen hallolcaktir
ve pc çok yavaşladı kuralı 1 hafta oldu olmadı, ilk defe Linux / Pardus kullanıyorum açılmada uygulama esnasında Amsn de cam görüntüsü alırken vs durumlarda bu config ile bu kadar yavaş olmamam gerektirğini düşüntüdüm için yardım istiyorum
ve bu gün pc yi açtığımda karşıma çıkan hata

Kdialog

Birleşik Yöneticisi bir dakika içerisinde iki kez çöktü ve bu nedenle bu oturum için pasifleştirilecek.

Birleşik eklentisi bulunamadı
Şeffaflık ve gölgeleri etkinleştirebilmek için XOrg ≥ 6.8 sürüm şartı zorunludur.
Buna ek olarak X yapılandırma dosyanızda yeni bir bölüm eklemelisiniz:
Section "Extensions"
Option "Composite" "Enable"
EndSection

teşekkürler

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted