[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Tem 2007 Sal 00:01:40 EEST

Arkadaşım
Bilgisayarımda Pardus yanında Ubuntu 7.04 ve suse 10.2 de yüklü halihazırda
Pardus da rahatlıkla seyredebildiğim 5+1 Sourraund dolby system DVD lerimi
Ubuntu da seyretme ve dinleme mutluluğuna erişemedim her değişik DVD de yeni
eklenti pk.leri kura kura bıktırdı.Aynı sorunu susede de yaşadım birde
bunlara ek webcam im için google da aramalar sonrası bulabildiğim linux
driverlarını kurmak için bağımlı olduğu pk.ler benim yüklü pk.lerim üst
versiyon oluşu nedeniyle eski versiyon pk.leri ara bul yenisini kaldır
eskisini kur daha sonra tekrar webcam i tanıtmaya çalış yeni bir bağımlılık
velhasılı 1 saat bir webcam tanıtımı için harcanan emek ve
zaman.Parduskimine göre Ulusal kimine göre Evrensel olabilir ama
bireysel
değildir.Siz ister bu kavramı kabul edebilir istersenizde kabul
etmeyebilirsiniz.Siisteminizde bir uyuşmazlık mevcut ve hata kaydı
açtıysanız sorununuzun çözümüde olacaktır.Eğer açmadıysanız bu listeye
attığınız hata bilgileri bizlerden gelebilecek önerilerle ya düzelir ya da
düzelmez.Hiçbirimiz geliştirici ve programcı değiliz.Kullanıcıyız ve de
birçoğumuz yeni linux tabanlı işletim sistemi kullanmaya başlamış
kişileriz.Lütfen kırıcı  söylevlerle birbirimizi kırmayalım.Biraz sabır ve
hata takibi yaparak sorununuzun çözümüne kavuşursunuz.Kolay gelsin