[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

selim ok selimok at gmail.com
2 Tem 2007 Pzt 23:29:50 EEST

02.07.2007 tarihinde N C <yaneroz at hotmail.com> yazmış:

> merhaba,
> ubuntu kurarken ve çalışırken hiçbir sorunla karşılaşmıyorum. tıkır tıkır
> çalışıyor. bir ara fedora 6 yı kurdum maslesef onda da aynı sorunlarla
> karşılaştım.
> şu anda ikilem yaşıyorun. ulusal işletim sistemi duruken ubuntuya geçmek
> istemiyorum ama pardus beni üzüyor. çözüm bulamamak ise beni çıldırtıyor.
> hala farem takıla takıla çalışma yapıyorum.

Daha genis capli bilgilere ihtiyacimiz var. Bu konuyu
hata.pardus.org.tradresine bile tasiyabiliriz. Orada gelistiriciler
sizden daha ayrintili
ciktilar isteyebilirler. Belkide ayni donanimi kullanan birileri sizin
sayenizde ileride sorun yasamayabilir. (Eger sorun donanim kaynakliysa
(burada bir arizadan degil uyumsuzluktan bahsediyorum) ).

Eger size zahmet olmazsa bir hata kaydi acin ve burada anlattiklarinizi
orada da anlatin. Baska dagitimlarda (en azindan ubuntuda) sorunsuz
calisiyor olmasi bazi ipuclari verebilir.

Iyi calismalar,
Selim