[Pardus-kullanicilari] cd çalıştıramıyorum

sandikli info sandiklinet at gmail.com
30 Oca 2007 Sal 15:11:39 EET

Arkadaşlar,
Ben öğretmenim,daha anlaşılır olması bakımından ve muhtemelen Pardus
kullanıcıları arasında öğretmen arkadaşların olabileceğini düşünerek de
yazıyorum.Bakanlığın,bilgisayar sertifikası proğramına uzaktan eğitim
yöntemiyle katılıyorum.Detaylar aşağıda:
http://212.175.132.105/ideaLPMS/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1

Bize verilen eğitim cd'sini Pardus'te çalıştıramadım.Belki bunu
çalıştıran,nasıl çalıştırdığını anlatan bir öğretmen arkadaş vardır
aranızda...
Bir de okulun web sitesini hazırlıyorum.Pardus'e geçmeden önce FrontPage
kullanıyordum.Şimdi benzeri özelliklere sahip hangisini Pardus içerisinde
kullanabilirim.

Son olarak bilgisayarım şu özelliklere sahip:
P.4,1.7GHz,
Ram:256 Mb
Ekran kartı:64mb

Pardus'ü xp'nin üzerine kurmuştum.Yani şu an tek işletim sistemi Pardus'u
kullanıyorum.Pardus'un içerisinde standart gelen oyunları,örneğin motor
yarışı oyununu oynayamıyorum,hareketler çok yavaş... Ofis araçları çok geç
açılıyor...Bu ekran kartımdan mı kaynaklanıyor olabilir? Ram mı düşük?
Teşekkürler...İyi çalışmalar herkese...