[Pardus-kullanicilari] cd çalıştıramıyorum

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
30 Oca 2007 Sal 16:10:34 EET

sandikli info wrote On 30-01-2007 15:11:
> Arkadaşlar,
> Ben öğretmenim,daha anlaşılır olması bakımından ve muhtemelen Pardus
> kullanıcıları arasında öğretmen arkadaşların olabileceğini düşünerek
> de yazıyorum.Bakanlığın,bilgisayar sertifikası proğramına uzaktan
> eğitim yöntemiyle katılıyorum.Detaylar aşağıda:
> http://212.175.132.105/ideaLPMS/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1
> <http://212.175.132.105/ideaLPMS/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1>
>
> Bize verilen eğitim cd'sini Pardus'te çalıştıramadım.Belki bunu
> çalıştıran,nasıl çalıştırdığını anlatan bir öğretmen arkadaş vardır
> [...]
Öncelikle Hoş Geldiniz..

M.E. Bakanlığın verdiği Uzaktan Eğitim CD'sini Pardus'ta direk
kullanamazsınız!  İlle de kullanmak istiyorsanız, Internet'ten
Crossoffice Beta (Demo) sürümünü indirin ve bilgisayarınıza kurun..(Eğer
kuramazsanız bu grupta size yardmcı olacak bir çok arkadaş çıkacaktır.)..
Crossoffice Windows uygulamalarını Pardus - Linux altında çalıştırmak
için kullanılan başarılı bir uygulama..Pardus depolarında Wine var onu
da indirebilirsiniz, fakat Croosoffice daha iyi..

Web tasarımı için Frontpage kullanıyorsanız ona benzer bir uygulama
Pardus deposunda (NVU ismi ile) var.. Eğer Crossoffice kurarsanız,
Frontpage'i de sorunsuz şekilde, Pardus'ta kullanabiliyorsunuz..

Not : Depodan program kurulumu için ;

Pardus Menüsü > Tasma (Pardus Yapılandırma merkezi) > Sistem
Seçeneklerine girin..
Program Ekle, Güncelle veya Kaldır simgesine tıklayın.. Depo daki
uygulamaları görüp, Buradan kurabilirsiniz..

Kolay Gelsin..

Eyüp Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü
Elektronik Teknik Öğretmeni