[Pardus-kullanicilari] kuramadım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Oca 2007 Sal 13:36:18 EET

Arkadaşım
Bilgisdayara winxp yüklerken hardı böl ilk bölüme winxp kur ikinci bölüme
Pardus u kur( Cd de leke varsa yumuşak bezle sil kurulumda takılma yapıyor)
kurma işleminin başında Pardus cd ne cd kontrol ettir  sağlamsa kurulumu yap
sonunda MBR a grubu kurdurup çık.Bilgisayarında her iki sistem de çalışır
hangisini tercih ederseniz onunla açarsınız. Pardus u açtıktan sonra kaptan
masa üstü uygulamalarının akabinde tasma ve akabinde güncellemeler birçok
noksanlıkları tamamlamış olur.Kolay gelsin

30.01.2007 tarihinde Mehmet SALKIM <mehmetsalkim at gmail.com> yazmış: