[Pardus-kullanicilari] Sony DVD 405 kamera

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 22:22:31 EET

Merhaba,
Koray beyin izni depoda bulunmayan bir programı  (KINO) önerebilirim, bir
video editörü.
Kullanımını eski pardus-wiki de benim de katkımla anlatmıştık, ancak şu anda
yok.
Kino devel deposunda mevcut, kurup deneyebilirsiniz, ancak kararlı bir paket
henüz değil sisteminizde kararsızlığa neden olabilir.
Karar sizin.
Kolay gelsin.

2007/1/28, M.Kemal AYYILDIZ <kemal.ayyildiz at yahoo.com.tr>:

> Merhaba,
> Sony DVD 405 kameram var. Çektiğim görüntüleri dvd üzerine kaydedip
> sonlandırdığımda diski alıp dvd player da direk izleyebiliyorum.  Diskin
> içine baktığımda mesela 3 tane vob uzantılı dosya görülüyor. Kamera ile
> birlikte gelen picture package programı ile dosyaları bilgisayara kopyala
> dediğimde görüntüleri örneğin 12 adet mpeg formatında film parçası şeklinde
> bilgisayara kopyalayabiliyor. Bu program sadece windows ile çalışıyor. Benim
> sorum Pardus'ta vob uzantılı dosyaları mpeg  film parçaları şeklinde
> [...]

Önce sağlık,
sonra mı?
sonra...
tabi ki PARDUS!!!