[Pardus-kullanicilari] Sony DVD 405 kamera

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 19:19:08 EET

28 Oca 2007 Paz 18:58 tarihinde, M.Kemal AYYILDIZ şunları yazmıştı:
> Sony DVD 405 kameram var. Çektiğim görüntüleri dvd üzerine kaydedip
> sonlandırdığımda diski alıp dvd player da direk izleyebiliyorum.  Diskin
> içine baktığımda mesela 3 tane vob uzantılı dosya görülüyor. Kamera ile
> birlikte gelen picture package programı ile dosyaları bilgisayara  kopyala
> dediğimde görüntüleri örneğin 12 adet mpeg formatında film  parçası
> şeklinde bilgisayara kopyalayabiliyor. Bu program sadece windows  ile
> çalışıyor. Benim sorum Pardus'ta vob uzantılı dosyaları mpeg  film
> parçaları şeklinde bilgisayara nasıl aktarabilirim.  Bir de video  editör
> [...]
Gönüllülerimizden Doruk Fişek playerlar için hazırlanan DVD'lerin
aktarılmasına dair bir blog yazısı yazmıştı, oradaki işlemleri yaparak
istediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz:

http://zzz.fisek.com.tr/seyir-defteri/?p=565

Doruk Fişek'in yazısında konu edilen Avidemux da Pardus deposunda bulunuyor,
basit işlemler için yeterli bir video editördür. Lineer olmayan kurgu
programları da yakında depoya eklenecek, çalışmalar sürüyor.

Ayrıntılı bilgi için bugünkü blog yazıma bakabilirsiniz:
http://cekirdek.pardus.org.tr/~loker/zangetsu/blog/2007/01/28/81/

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->