[Pardus-kullanicilari] Sony DVD 405 kamera

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 22:32:51 EET

28 Oca 2007 Paz 22:22 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Koray beyin izni depoda bulunmayan bir programı  (KINO) önerebilirim, bir
> video editörü.
> Kullanımını eski pardus-wiki de benim de katkımla anlatmıştık, ancak şu
> anda yok.
> Kino devel deposunda mevcut, kurup deneyebilirsiniz, ancak kararlı bir
> paket henüz değil sisteminizde kararsızlığa neden olabilir.

Kemal beyin istediği işlem için Kino'ya ihtiyaç zaten yoktu çünkü kamerası
kaset yerine DVD'ye yazıyor görüntüleri... Ama kaset kullanan kameralardan
görüntü almak için Kino gerekiyor elbette.. Onun da bugün sürüm
güncellemelerini yaptım, bağlı olduğu kütüphanelerle birlikte testleri
tamamlanınca resmi depoya eklenecek en kısa sürede...

Uzun vadede editör olarak Kino'yu önermiyorum ama her yiğidin bir yoğurt
yiyişi vardır elbette, kendi fikrim... Kino görüntü aktarmak için iyi, kurgu
için yetersiz geliyor bana...

Murat Şenel kdenlive üzerinde çalışıyor, hatta çevirileri de yapılıyor, o da
resmi depoya girecek yakında, çok daha işlevsel ve kullanışlı bir program...

Deneyip kendiniz kararınızı verirsiniz zaten...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->