[Pardus-kullanicilari] Macbook ve Pardus

Buğrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
25 Oca 2007 Per 12:55:02 EET

Verdiğiniz destek için öncelikle sizlere çok teşekkür ederim. Eğer bu
sorunlar çözülebilirse ben de bir macbook almayı istiyorum. Bana
çözülür gibi geliyor. Ne de olsa Mac Os X unix temelli bir sistem.

Sizlere çalışmalarınızda başarılar diliyorum. İlgi ve alaka için
tekrar teşekkürler...

25.01.2007 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> yazmış: