[Pardus-kullanicilari] pardus benim /dev/pts/0 ımı dinlemesin

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Oca 2007 Çar 21:41:08 EET

Merhaba;

24 Oca 2007 Çar 11:31 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Sayin Begiter,
> Bende uyariniz icin tesekkür ediyorum. Tam burda Gültekin Bey cözüm önerisi
> verirken, hata raporunda Caglar Bey'de ayni öneriyi verdi ve sizin
> uyarinizin aynini yapti.
>
> Öncelikle sorunuza yanit vereyim. Bu pencerenin ekrana cikmasini
> engelleyemedigimiz gibi ses cikarmasini da engelleyemiyoruz. Hatta kactane
> konsol varsa oraya da düsüyor iletiler, iki satir komut yazmaya calisiyorum
> mesela hepsi yarim yamalak oluyor, mesela sud yazdigim sirada uyari düsüyor
> ben o pisi bi yazarken yine hata düsüyor sonra yine devam. Acikcasi
> [...]

Uyarı yerinde ve gerekli bir uyarı - aslına bakarsanız her zaman çıkmalıydı,
asıl hata eskiden bu uyarının görüntülenmemesi olmuş.

> Cikan bip seslerinin de ne kadar siniz bozucu oldugunu siz hayal edin :)

Evet sinir bozucu, ama sisteminizi korumak için gerekli : Uzun zaman benzer
uyarılarla karşılaşmış bir kullanıcı olarak, sisteminizin ısınma sorununa
ilgi göstermenizi tavsiye ederim :-)

ekin.