[Pardus-kullanicilari] pardus benim /dev/pts/0 ımı dinlemesin

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 23:02:13 EET

24.01.2007 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış:

> Merhaba;
>
> 24 Oca 2007 Çar 11:31 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> önerisi

> kactane
> calisiyorum
> düsüyor
>
> Uyarı yerinde ve gerekli bir uyarı - aslına bakarsanız her zaman
> çıkmalıydı,
> asıl hata eskiden bu uyarının görüntülenmemesi olmuş.

> Evet sinir bozucu, ama sisteminizi korumak için gerekli : Uzun zaman
> benzer
> uyarılarla karşılaşmış bir kullanıcı olarak, sisteminizin ısınma sorununa
> [...]

Tavsiyelere kulak veriyorum ve en kisa zamanda isinma problemi ile ilgili
denemelerime basliyorum, yani macun degistirme yeni fan gibi.

Ancak hala anlamadigim nokta ayni isletim sistemi, ayni cd'den kuruldular,
ayni cpu kullaniyorlar, neden birinde bu uyarilari aliyorum digerinde
almiyorum. Sorun nerde? Tekrar ediyorum syslog.conf dosyadini degistirmedim.

Sanirim bunun kaynagini daha iyi anlamak icin baska birkac dagitim kurmak
durumda kalicam. Onlarla denedikten sonra geribildirim yaparim.

Iyi calismalar,
Selim