[Pardus-kullanicilari] 2200BG girmiyor:(

Zuber Omurtak zuber.omurtak at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 11:48:26 EET

Selam
Evet Özer beyin dediği şekilde elle ip (otomatik olarak benmde ip
alamıyordum elle girdim yeşil kontrol işareti oluştu yani ip aldı ama ad
sunucusu çalışmıyordu) girdikten sonra özeli işaretlerip modem in IP sini
yazınca sorun çözüldü

iyi çalışmalar

23.01.2007 tarihinde Ozer Ozaydin <ozerozaydin at yahoo.com> yazmış: