[Pardus-kullanicilari] 2200BG girmiyor:(

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 21:16:17 EET

24.01.2007 tarihinde Zuber Omurtak <zuber.omurtak at gmail.com> yazmış:

> Selam
> Evet Özer beyin dediği şekilde elle ip (otomatik olarak benmde ip
> alamıyordum elle girdim yeşil kontrol işareti oluştu yani ip aldı ama ad
> sunucusu çalışmıyordu) girdikten sonra özeli işaretlerip modem in IP sini
> yazınca sorun çözüldü

ethernet üzerinden mi yoksa kablosuz üzerinden mi yapıyorsunuz bu
bağlantıyı?
ip adresi vs giriyor musunuz, yoksa sadece özel kısmından isim sunucu adresi
mi giriyorsunuz?

ben ethernet üzerinden isim servisi ayarlarına modemin ip'sini ekleyip
bağlanıyorum ama yukarıda bahsettiğim gibi
aynı modeme kablosuzdan bağlanamıyorum.

kolay gelsin...