[Pardus-kullanicilari] 2200BG girmiyor:(

Ozer Ozaydin ozerozaydin at yahoo.com
23 Oca 2007 Sal 20:18:50 EET

benzer sorunla ben de karsilastim. her sey normal gibi gozukuyor ama baglanti yok. otomatik veya elle yapilmis ip ayarindan kaynaklanmiyormus sorun. ag yoneticisinden baglanti yapilan arayuzun isim sunucusu ozel secilip modemin adresi verildikten sonra cozuldu bende, belki sizde de ise yarar bir deneyin, kolay gelsin.

Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

> arkadaþlar hala kablosuzdan giremiyorum nete;

 Bu kart geliþtiricilerin çoðu tarafýndan kullanýlan bir kart, sürücü
sorunu olduðunu pek zannetmiyorum.

> dahasý daha önce kampüste ethernetten üzerinden rahat giriyordum
> þimdi o da yok: ( kaldý ki denemediðim numara kalmadý:( otomatik ip
> hiç yok; manueli de açmýyor sayfalarý. konuyla ilgili
> baþvurabileceðim bir adres bilen var mý

 Sorunu daha "sade" ve "detaylý" açýklar mýsýnýz ? IP yok dan bir þey
anlaþýlmýyor.

 Baðlanmaya çalýþtýðýnýz aðý tarif eder misiniz (dhcp sistemi
çalýþýyor mu, þifreleme var mý, modemde mac filtrelemesi yapýlýyorsa
sizin mac adresiniz modemde kayýtlý mý vs.)

 ping 69.147.114.210

 komutuna 64 bytes from 69.147.114.210: icmp_seq=1 ttl=45 time=303 ms
gibi bir cevap alýyor musunuz ? (böyle ise dns sorununuz var demektir)

 Baþka bir að aygýtý aktif mi ? Sadece tek bir að aygýtýnýn aktif
olmasý / ayarlý olmasý gerekiyor

                        but wisdom listens