[Pardus-kullanicilari] 2200BG girmiyor:(

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Oca 2007 Sal 18:14:35 EET

> arkadaşlar hala kablosuzdan giremiyorum nete;

 Bu kart geliştiricilerin çoğu tarafından kullanılan bir kart, sürücü
sorunu olduğunu pek zannetmiyorum.

> dahası daha önce kampüste ethernetten üzerinden rahat giriyordum
> şimdi o da yok: ( kaldı ki denemediğim numara kalmadı:( otomatik ip
> hiç yok; manueli de açmıyor sayfaları. konuyla ilgili
> başvurabileceğim bir adres bilen var mı

 Sorunu daha "sade" ve "detaylı" açıklar mısınız ? IP yok dan bir şey
anlaşılmıyor.

 Bağlanmaya çalıştığınız ağı tarif eder misiniz (dhcp sistemi
çalışıyor mu, şifreleme var mı, modemde mac filtrelemesi yapılıyorsa
sizin mac adresiniz modemde kayıtlı mı vs.)

 ping 69.147.114.210

 komutuna 64 bytes from 69.147.114.210: icmp_seq=1 ttl=45 time=303 ms
gibi bir cevap alıyor musunuz ? (böyle ise dns sorununuz var demektir)

 Başka bir ağ aygıtı aktif mi ? Sadece tek bir ağ aygıtının aktif
olması / ayarlı olması gerekiyor