[Pardus-kullanicilari] Paketler

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 15:48:40 EET

2007/1/23, Nuri TANRIKUT <theneorix at gmail.com>:

> Derlemek tek çare gibi görünüyor.
> Fakat malumunuz dizüstü bilgisayarın (Pentium M 1.86 Ghz işlemci) gücü bir
> yere kadar yeterli. Masaüstü bilgisayarım dizüstümden çok daha güçlü ama
> evde kotalı internet bağlantısı kullanıyorum. Üniversitede hızlı bir şekilde
> indirip evde derlemem mümkün olur mu?

contrib deposundaki (veya diğer depolardaki) .xml dosyalarını açın, onun
içindeki kaynak paketin yolunu alarak kaynak paketleri
kotasız olan ağdayken sisteminize indirin. daha sonra bu kaynak
paketlerinizi kotalı bağlantıya sahip
bilgisayarınızın /var/cache/pisi/archives klasörüne koyun.
o bilgisayarınız derleme yapacağı zaman belleğinde bu kaynak dosyalarını
göreceğinden indirmeye gerek görmeden
derlemeyi yapacaktır.

diğer bir konu sözkonusu .xml dosyalarındaki "dependencies" kısmına dikkat
edin. o paketler için de
kaynak dosyalarını indirmeniz gerekli.

bu biraz zahmetli ve uzun bir iş ama siz zaten bunu göze almış
gözüküyorsunuz.
benim aklıma gelen yöntem bu şekilde, daha iyi yöntemler öneren olabilir.

kolay gelsin...