[Pardus-kullanicilari] home dizinimin yolu deðiþiyor !

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 20:36:18 EET

Masaüstündeki Ev dizinim /home/ozgur/ şeklinde gösteriliyor ancak hızlı
başlat taki başlangıç hızlı başlatma düğmesi ilk kurduğumda ev dizinimi
açarken şimdilerde

Aygıt bağlanamadı.
OluÅŸan hata:
No such medium.

uyarısıyla beraber konquerorda açılmaya çalışılan pencerenin media:/hdc
olduğu görülüyor. Ancak böyle bir aygıt sistemimde bulunmuyor. Dediğim gibi
bu sonradan bu şekle geldi, daha önce böyle birşey yoktu. Bu nasıl düzelir?
 Bir de bununla beraber bir metin belgesi açmaya kalktığımda

Ayarlar kaydedilmeyecek.
"/home/ozgur/.kde3.5/share/config/kwriterc" yapılandırma dosyası üzerine
yazılamıyor.
Lütfen sistem yöneticiniz ile görüşün.

şeklinde bir uyarıyla karşılaşıyorum, bunu tamam diyerek geçtiğimde metin
kwrite açılıyor. Sanırım benim ev dizinim sistemde yanlış gibi gçrünüyür.
Bununla beraber masaüstündeki ev dizini simgesine basınca normal ev dizinim
açılıyor. Nasıl düzeltebilirim bunu?