[Pardus-kullanicilari] VirtualBox

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 00:34:02 EET

23.01.2007 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış:

> Wiki'ye hazırladığınız açıklama için çok teşekkür ederim.

Rica :)

Orada belirttiğiniz yöntemle,Cdrom'dan açılacak şekilde ayarları yaptım ve
> WinXP kurulum cd'sini takıp start dediğimde,açıklama mesajından sonra
> takılıp kaldı.Cd/dvd-Rom seçeneği ilk sırada olmasına rağmen harddiskten
> açılış yapar gibi,hd ışığı sürekli yanıyor.Fakat,30 dk kadar beklememe
> rağmen ilerleme kaydetmiyor.Bu ara kontrolu da kaybediyorum.Ctrl+Esc
> tepki vermiyor.(Pc'im:P4,256 Ram, 1.8)

Burada duralım. Eğer windowsa öntanımlı olan 192MB belleği verdiyseniz,
pardusa 64 mb ram kalacaktır. Bu durumda en az 256 mb ram isteyen pardusun
kilitlenmesi doğal. Yani sisteminizde bu şekilde sanal makine kurabilir
misinz bilemiyorum. Windowsa verdiğinz belleği düşürmeye çalışın...

Ama eğer windowsa 256 mb ayırdım, sistemde daha var diyorsanız(yanlış
anlamışsam) sorunu başka yerde aramak lazım.

Windows imajını gösterdiğimde,geçerli bir imaj olmadığı hatasını alıyorum.
> İmajı,Acronis True İmage ile almıştım.(Bu ara,win için başka/iso imajı
> alma yöntemini bilmiyorum.)

image konusunda fikrim yok :(