[Pardus-kullanicilari] VirtualBox

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 00:27:28 EET

23.01.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış:

> 2

> Tabii ki hayır =)
>
> Ctrl+Esc'e basın.
> vbox yazıp aratın, çıkan elemanı seçip Öldür'e basın.
> Sonra tekrar Virtual Box'u açın...
> Bende de oluyor...

Wiki'ye hazırladığınız açıklama için çok teşekkür ederim.
Orada belirttiğiniz yöntemle,Cdrom'dan açılacak şekilde ayarları yaptım ve
WinXP kurulum cd'sini takıp start dediğimde,açıklama mesajından sonra
takılıp kaldı.Cd/dvd-Rom seçeneği ilk sırada olmasına rağmen harddiskten
açılış yapar gibi,hd ışığı sürekli yanıyor.Fakat,30 dk kadar beklememe
rağmen ilerleme kaydetmiyor.Bu ara kontrolu da kaybediyorum.Ctrl+Esc  tepki
vermiyor.(Pc'im:P4,256 Ram,1.8)
Windows imajını gösterdiğimde,geçerli bir imaj olmadığı hatasını alıyorum.
İmajı,Acronis True İmage ile almıştım.(Bu ara,win için başka/iso imajı alma
yöntemini bilmiyorum.)

Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/

Değişik bir etkinliğe gereksinim olursa:
http://www.armoni-grup.com/