[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 18:47:05 EET

21.01.2007 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış:

> [...]
> ekran kartina para verip aldim. Kim pardus'u parayla satin aldi?
>
> Ben neden hata kayıtlarım çözümlenmiyor şeklinde bir şikayette bulunmadım
> (ne listede ne uluzillada ne de başka bir yerde). 2006-02-21 tarihli ve
> halen NEW durumundaki bir hata kaydım var, bu durumda yeni hata kaydı girmek
> anlamsız geliyor. Ama bu benim sorunum, belki benim _hatam_. Ben sadece
> "niye?" sorusuna kendi cevabımı verdim. Yazdıklarımın böyle algılanacağını
> düşünmediğim için "ama şikayet etmiyorum ha, evimin bodrumunda da uranyum
> zenginleştirmiyorum ha" eklemeyi düşünemedim.

Atamert Bey, öyleyse sorun nerde, siz kendi adiniza hata kaydi girmek
anlamsiz geliyor demis bunun kendinizce sebeplerini ortaya koymussunuz,
bende aynisini yaptim, kendi düsüncelerimi yazdim, sebeplerini acikladim.
Sikayet ettiginizi ima edecek birsey yazdigimi göremiyorum. Sanirim burda
hersey yolunda :)

Olaylari kendi sartlariniza göre degil, karsinizdakinin sartlarina göre
> [...]
> acisindan düsünülmesi gereken bisey. Bu konuda devreye hosgörü giriyor zaten
> :)
>
>  Bu hoşgörü ve tahammül meselesi bu listede hep aktör. Bir topluluk (ya da
> bir insan) bu kadar mı hoşgörüsüz olur da sürekli ama sürekli uyarılması
> gerekir. Benim yazdığım bir cümleye bakarak olayları hep kendi şartlarıma
> göre değerlendirdiğimi anlamışsınız ama benim aslında bir _yorum_ yapmadığım
> gözünüzden kaçmış sanırım. Ben sadece sorulan soruya kendimce doğru olduğunu
> düşündüğüm cevabı verdim (yanlış da olabilir).

Uyari degil bu, tavsiye, hatirlatma iyi niyet vs., bunu sizin cümlelerinize
bakarak yazdigimi söyleyemezsiniz, bunu tüm insan iliskilerine bakarak
söyledim, bir sorun ciktiginda o sorunu cözebilmek icin hosgörü gerekir,
bundan daha dogal birsey olamaz. Sanirim sizde benim kendi yorumumu
yaptigimi anlamissiniz, cümlelerimi tekrar okuyun isterseniz.

Sanirim toplamda sorun yaratacak birsey yok, öyleyse herkes mutlu :)

--
> Saygılarımla,
> Atamert Ölçgen

Iyi calismalar,