[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
21 Oca 2007 Paz 11:48:48 EET


selim ok wrote On 21-01-2007 03:11:
>
>
> 2007/1/21, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr 
> <mailto:caglar at pardus.org.tr>>:
>
>     21 Oca 2007 Paz tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:
>     > Girdiğimiz hatalar, bırakın çözümlenmeyi,
>     atanmıyorken/üstlenilmiyorken
>     > yeni hata girmenin yararsız olduğunu düşünmemiz olabilir mi acaba?
>     >
>     > (Her zaman reddedilen bir hatayı gözardı edilen, yani NEW olarak
>     > bırakılan, hataya tercih ederim)
>
>     Çok güzel bir tespit, aynen böyle devam edin...
>
"Niye?" sorusuna benim cevabım budur. Verilen cevapları 
hazmademeyecekseniz neden "niye" diye soruyorsunuz?

"Aferin, böyle devam et" de ne demek? Ben "verebilecek cevabım yok" 
olarak anlıyorum, eğer yanlış anladıysam düzeltiniz lütfen.

>
>
> Bu arada kendi adima, önüme gelen herseyi hata kaydi olarak giriyorum. 
> Bazen birkac saat, bazen birkac hafta sonra cevap geliyor, bazilari 
> hala acik, bazilari coktan kapandi. Bence üzerinize düseni yapin, ilgi 
> safhasini gelistiricilere birakin. Kendileri ile hic bir baglantim 
> olmasada is yüklerinin oldukca cok oldugunu tahmin ediyorum. Bana 
> kalirsa bu sartlar altinda iyi calisiyorlar. Yani düsünsenize 
> yapilacak o kadar cok is var ki. Yani örnek vermek gerekirse, 
> paketlerin yeni sürümlerini takip etme depo bakimi vs., yeni projeler 
> üzerinde calisma, organizasyon, liste'de yazilanlara cevap yetistirme, 
> birde hata kayitlari... Karsilastirma olsun diye yaziyorum, gecende 
> ekran kartim icin teknik destek servisine hata kaydi (benzeri) bir sey 
> girdim, ilk cevap 3 gün sonra geldi. cevabimin üzerinden, ikinci cevap 
> bir hafta sonra geldi, sorunu cözdüm onlarin yardimi olmadan, nasil 
> cözdügümü anlattim, onlarin cevabi yine bir hafta sonra geldi. Ben 
> ekran kartina para verip aldim. Kim pardus'u parayla satin aldi?
Ben neden hata kayıtlarım çözümlenmiyor şeklinde bir şikayette 
bulunmadım (ne listede ne uluzillada ne de başka bir yerde). 2006-02-21 
tarihli ve halen NEW durumundaki bir hata kaydım var, bu durumda yeni 
hata kaydı girmek anlamsız geliyor. Ama bu benim sorunum, belki benim 
_hatam_. Ben sadece "niye?" sorusuna kendi cevabımı verdim. 
Yazdıklarımın böyle algılanacağını düşünmediğim için "ama şikayet 
etmiyorum ha, evimin bodrumunda da uranyum zenginleştirmiyorum ha" 
eklemeyi düşünemedim.


> Olaylari kendi sartlariniza göre degil, karsinizdakinin sartlarina 
> göre degerlendirin derim. Yinede nasil yorum yapacaginiz size kalmis 
> tabi. Ben kendi acimdan böyle düsünüyorum, zaten fazla olan baskiyi 
> arttirmak ancak karsidakinin hevesini kiriyor. Aslinda bu hem 
> kullanici hem gelistirici acisindan düsünülmesi gereken bisey. Bu 
> konuda devreye hosgörü giriyor zaten :)
>
Bu hoşgörü ve tahammül meselesi bu listede hep aktör. Bir topluluk (ya 
da bir insan) bu kadar mı hoşgörüsüz olur da sürekli ama sürekli 
uyarılması gerekir. Benim yazdığım bir cümleye bakarak olayları hep 
kendi şartlarıma göre değerlendirdiğimi anlamışsınız ama benim aslında 
bir _yorum_ yapmadığım gözünüzden kaçmış sanırım. Ben sadece sorulan 
soruya kendimce doğru olduğunu düşündüğüm cevabı verdim (yanlış da 
olabilir).



-- 
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com
muhuk.blogspot.com
muhuk at jabber.org


-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20070121/332df843/attachment-0001.htm 


Pardus-kullanicilari mesaj listesiyle ilgili daha fazla bilgi