[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 03:27:52 EET


Geçenlerde web kameramı tanıtamadığıma dair hata kaydı girdim, ertesi gün
bir pisi paketi ile sorunum çözüldü. Geliştiricilere haksızlık etmeyelim.
Fakat bunun yanında cevaplanmış, fakat henüz çözüm bekleyen, birkaç hafta
önce girdiğim hatalar da var. Yapılabilecek şeyler bekletilmeden yapılıyor
ancak daha komplike işlerde sonuç almak uzuyor. Bu da doğal. Ben
geliştiricilere haksızlık edildiğini düşünüyorum...

21.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:
>
>
>
> 2007/1/21, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:
> >
> > 21 Oca 2007 Paz tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:
> > > Girdiğimiz hatalar, bırakın çözümlenmeyi,
> > atanmıyorken/üstlenilmiyorken
> > > yeni hata girmenin yararsız olduğunu düşünmemiz olabilir mi acaba?
> > >
> > > (Her zaman reddedilen bir hatayı gözardı edilen, yani NEW olarak
> > > bırakılan, hataya tercih ederim)
> >
> > Çok güzel bir tespit, aynen böyle devam edin...
>
>
> Gelistirici basina düsen hata sayisi konusunda bir istatigimiz var mi
> acaba?
>
> Bu arada kendi adima, önüme gelen herseyi hata kaydi olarak giriyorum.
> Bazen birkac saat, bazen birkac hafta sonra cevap geliyor, bazilari hala
> acik, bazilari coktan kapandi. Bence üzerinize düseni yapin, ilgi safhasini
> gelistiricilere birakin. Kendileri ile hic bir baglantim olmasada is
> yüklerinin oldukca cok oldugunu tahmin ediyorum. Bana kalirsa bu sartlar
> altinda iyi calisiyorlar. Yani düsünsenize yapilacak o kadar cok is var ki.
> Yani örnek vermek gerekirse, paketlerin yeni sürümlerini takip etme depo
> bakimi vs., yeni projeler üzerinde calisma, organizasyon, liste'de
> yazilanlara cevap yetistirme, birde hata kayitlari... Karsilastirma olsun
> diye yaziyorum, gecende ekran kartim icin teknik destek servisine hata kaydi
> (benzeri) bir sey girdim, ilk cevap 3 gün sonra geldi. cevabimin üzerinden,
> ikinci cevap bir hafta sonra geldi, sorunu cözdüm onlarin yardimi olmadan,
> nasil cözdügümü anlattim, onlarin cevabi yine bir hafta sonra geldi. Ben
> ekran kartina para verip aldim. Kim pardus'u parayla satin aldi?
>
> Olaylari kendi sartlariniza göre degil, karsinizdakinin sartlarina göre
> degerlendirin derim. Yinede nasil yorum yapacaginiz size kalmis tabi. Ben
> kendi acimdan böyle düsünüyorum, zaten fazla olan baskiyi arttirmak ancak
> karsidakinin hevesini kiriyor. Aslinda bu hem kullanici hem gelistirici
> acisindan düsünülmesi gereken bisey. Bu konuda devreye hosgörü giriyor zaten
> :)
>
> Iyi calismalar,
> Selim
>
> --
> > S.Çağlar Onur < caglar at pardus.org.tr>
> > http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Ecaglar/>
> >
> > Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in
> > house!
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/
> >
> >
> >
> >
>
>
> --
> Özgürlük icin, özgür isletim sistemi... http://www.pardus.org.tr
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20070121/ebd09b32/attachment.htm 


Pardus-kullanicilari mesaj listesiyle ilgili daha fazla bilgi