[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 03:11:30 EET

2007/1/21, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:

> 21 Oca 2007 Paz tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:

> Çok güzel bir tespit, aynen böyle devam edin...

Gelistirici basina düsen hata sayisi konusunda bir istatigimiz var mi acaba?

Bu arada kendi adima, önüme gelen herseyi hata kaydi olarak giriyorum. Bazen
birkac saat, bazen birkac hafta sonra cevap geliyor, bazilari hala acik,
bazilari coktan kapandi. Bence üzerinize düseni yapin, ilgi safhasini
gelistiricilere birakin. Kendileri ile hic bir baglantim olmasada is
yüklerinin oldukca cok oldugunu tahmin ediyorum. Bana kalirsa bu sartlar
altinda iyi calisiyorlar. Yani düsünsenize yapilacak o kadar cok is var ki.
Yani örnek vermek gerekirse, paketlerin yeni sürümlerini takip etme depo
bakimi vs., yeni projeler üzerinde calisma, organizasyon, liste'de
yazilanlara cevap yetistirme, birde hata kayitlari... Karsilastirma olsun
diye yaziyorum, gecende ekran kartim icin teknik destek servisine hata kaydi
(benzeri) bir sey girdim, ilk cevap 3 gün sonra geldi. cevabimin üzerinden,
ikinci cevap bir hafta sonra geldi, sorunu cözdüm onlarin yardimi olmadan,
nasil cözdügümü anlattim, onlarin cevabi yine bir hafta sonra geldi. Ben
ekran kartina para verip aldim. Kim pardus'u parayla satin aldi?

Olaylari kendi sartlariniza göre degil, karsinizdakinin sartlarina göre
degerlendirin derim. Yinede nasil yorum yapacaginiz size kalmis tabi. Ben
kendi acimdan böyle düsünüyorum, zaten fazla olan baskiyi arttirmak ancak
karsidakinin hevesini kiriyor. Aslinda bu hem kullanici hem gelistirici
acisindan düsünülmesi gereken bisey. Bu konuda devreye hosgörü giriyor zaten
:)

Iyi calismalar,
Selim