[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Oca 2007 Cmt 19:52:02 EET

20 Oca 2007 Cts 18:02 tarihinde, Can Akçura şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Aslında GNU/linux la  Pardus sayesinde tanışması 2 yıl olmuş biri olarak :
>
> Bu posta grubu hakkında ne düşünüyorsunuz onu da öğrenmek istedim hata

Liste tanımı şu şekildeymiş:

Pardus kullanıcılarının genel olarak sistem, kullanışlılık, kullanım sırasında
yaşanan sorunlar ve pratik ipuçları gibi konularda haberleşmesi için
kullanılan e-posta listesidir.

> Sizce burada bir hata yok mu? şöyle ki:  Biz o tür yazılardaki hataların
> çoğunu biz de görüyoruz ama bize burada hata girmekten ziyade şöyle yap
> böyle yap tavsiye ediliyor. Yani konsol uygulamalarını ( ki buna siz
> karşısınız biliyorum) kullanmak vs.. ya da bunun bir hata olmadığı
> şeklinde...

Sistemi mümkün olduğunca yeni bir kullanıcının rahat kullanabileceği,
sorunlarını kolaylıkla halledebileceği bir şekle getirmeye çalışıyoruz. Yeni
bir kullanıcı olarak mutlaka bizim göremediğimiz çoğu konuda bir takım
görüşleriniz vardır. Eğer çeşitli konularda iyileştirme önerileriniz varsa
elbette bunları hata takip sistemimize girerseniz uygun görülenleri
yapmaya çalışacağız.

Ama bazı önerileriniz de olacaktır ki, bunlar geliştiriciler tarafından
çeşitli sebeplerle uygun görülmeyecektir. Bu durumda da şevkiniz kırılmasın
lütfen. Bu gibi durumlarda geliştiricilerden biraz daha detaylı bilgi
isteyebilirsiniz.

> Eğer orada yazılanları cidden hata olarak görüyorsanız ve düzeltmek
> istiyorsanız ben kendi adıma hata olarak girerim becerdiğim kadarını.

Estağfurullah. Çok güzel bir düşünce.

> saygılar.
> Can

Saygılar,