[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Can Akçura canakcura at superonline.com
20 Oca 2007 Cmt 18:02:01 EET

20 Oca 2007 Cts 12:40 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> 19 Oca 2007 Cum 17:33 tarihinde, Talha Yalta şunları yazmıştı:
> Gayet güzel yazmış arkadaş. Distrowatch'da yaptığım eleştiri haksızlığa
> mahal vermesin diye oturup ayrıntılı inceledim demiş. Gerçekten de çok
> objektif bir şekilde eleştirmiş. Oldukça ayrıntılı bir şekilde de gördüğü
> eksikleri, sorunları belirtmiş.
>
> Keşke kendi insanımız da yalnızca eleştiriyor görünmek yerine neyi
> eleştirdiğini de anlatabilecek yetide olsa.
>
> - Faik

Merhaba,

Aslında GNU/linux la  Pardus sayesinde tanışması 2 yıl olmuş biri olarak :

Bu posta grubu hakkında ne düşünüyorsunuz onu da öğrenmek istedim hata
bildirimi açısından(temel beklenti eminim o değil ama). Çünkü o taktir
ettiğiniz yorumları en başından beri takip ediyorum ben de (distrowatch dan
beri).

Sizce burada bir hata yok mu? şöyle ki:  Biz o tür yazılardaki hataların
çoğunu biz de görüyoruz ama bize burada hata girmekten ziyade şöyle yap böyle
yap tavsiye ediliyor. Yani konsol uygulamalarını ( ki buna siz karşısınız
biliyorum) kullanmak vs.. ya da bunun bir hata olmadığı şeklinde...

Eğer orada yazılanları cidden hata olarak görüyorsanız ve düzeltmek
istiyorsanız ben kendi adıma hata olarak girerim becerdiğim kadarını.

Belki birileri de benim gibi düşünür diye yazdım

saygılar.
Can