[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Can Akçura canakcura at superonline.com
20 Oca 2007 Cmt 19:51:17 EET

Cevabınız için gerçekten teşekkür ederim.Bazı sorular/cevaplar için  aşağıyı
lütfen okuyun.

Kastettiğim şu idi. Geliştirici arkadaşlar epeydir hata girmeyi teşvik
etmiyor. Biz  incelemelerde yazılan hataları görüyoruz aylardır, "ama hata
olarak girmedik" .Hatanın en az yarısı bana/kullanıcılara. Sorun niye?

> Sistemi mümkün olduğunca yeni bir kullanıcının rahat kullanabileceği,
> sorunlarını kolaylıkla halledebileceği bir şekle getirmeye çalışıyoruz.
> Yeni bir kullanıcı olarak mutlaka bizim göremediğimiz çoğu konuda bir takım
> görüşleriniz vardır. Eğer çeşitli konularda iyileştirme önerileriniz varsa
> elbette bunları hata takip sistemimize girerseniz uygun görülenleri yapmaya
> çalışacağız.

İyi de ben kullanıcılığımın 2 inci ayında hata bildirimi nedir bilmeden sırf
terminal mesajlarını  okuyarak  paketlerin sürüm numaralarının tutmadığını
bildirdim bir  pisi up durumunda bu listeye. Çağlar bey hem teşekkür etti hem
fırça attı (gülerek) hata girmedim diye. (Bu taktir edilesi bir durum hata
girmeyi öğrendim)  (aferin bana değil kullanıcıların tecrübelerini ciddiye
alana)

Basitleştirme politikasını başından beri biliyorum ama bu kullanıcıların aptal
olduğu anlamına gelmez sanırım. (En aptalın ben olduğuma eminim.)

> Ama bazı önerileriniz de olacaktır ki, bunlar geliştiriciler tarafından
> çeşitli sebeplerle uygun görülmeyecektir. Bu durumda da şevkiniz kırılmasın
> lütfen. Bu gibi durumlarda geliştiricilerden biraz daha detaylı bilgi
> isteyebilirsiniz.

Bilmem  mi?  Girdiğim her hata ya benim  geliştirici arkadaşlardan kanalda
tırmalayarak , google dan bulduğum ara çözüm, ya benim ciddi salaklığım, ya
da tekrarlanamadığı için kapandı. Dert değil. Siz lütfen hata bildirimini
destekleyin. İsterseniz kapatın sonunda resolved olarak kapansız birşey
yapılmasa da.

Pardus için.

Can