[Pardus-kullanicilari] FTP sunucu

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:51:08 EET

Necmettin Bey. Konsol tabanlı ftp client ile kullanılabiliyor. Nedenini
anlamadığım bir sebepten dolayı diğer client'ler ile kullanılamıyor.
Araştırıyorum.

eren at pardus ~ $ ftp necmettin.homelinux.net
Connected to necmettin.homelinux.net (81.214.170.54).
220 Welcome to Pardus FTP service
Name (necmettin.homelinux.net:eren): anonymous
530 Please login with USER and PASS.
SSL not available
331 Please specify the password.
Password:
230 Login successful.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
ftp> cd incoming
250 Directory successfully changed.
ftp> put /home/eren/tmp/merhaba.txt merhaba.txt
200 PORT command successful. Consider using PASV.
150 Ok to send data.
226 File receive OK.
52 bytes sent in 5,1e-05 secs (1e+03 Kbytes/sec)

15.01.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: