[Pardus-kullanicilari] FTP sunucu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 22:11:34 EET

15 Oca 2007 Pts 21:51 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Necmettin Bey. Konsol tabanlı ftp client ile kullanılabiliyor. Nedenini
> anlamadığım bir sebepten dolayı diğer client'ler ile kullanılamıyor.
> Araştırıyorum.
İlginç bir şekilde, firefox eklentisi fireftp ile bağlanması başardım, ancak anonymous kullanıcısına login successful (giriş başarılı) dedikten sonra devamlı bir döngü içine giriyor, uzun süre working (çalışıyor) durumunda kalıp sonra tekrar bağlanmayı deneyeceğini söylüyor. KFtpGrabber ile de aynı, "durum 150 - dizin içeriği listesini alıyor" şeklinde kalıyor.