[Pardus-kullanicilari] FTP sunucu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:21:34 EET

15 Oca 2007 Pts 20:59 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> vsFTP paketi ile gelen ayarlara geri dönerek, hiç bir dns kaydı yapan siteyi
> araya sokmadan, direk olarak ip adresinizi vererek işlemi
> gerçekleştirebiliyor musunuz? Yerel olarak çalıştırabiliyorsanız, sunucu
> dışında başka bir sorun olmalı..
Maalesef. localhost olarak girebiliyorum ama IP adresiyle giremiyorum. Router ayarlarımdan eminim:

Single Port Range Forwarding:

Application: FTP
External Port: 21
Internal Port: 21
Protocol: TCP
IP: 192.168.1.101
Enabled

Application: FTP-Data
External Port: 20
Internal Port: 20
Protocol: TCP
IP: 192.168.1.101
Enabled

Router'in Status-Local Network, Status-Wireless kısımlarından baktığımda bilgisayarımı 192.168.1.101, Computer name: Unknown olarak görüyorum. Yukarıdaki verdiklerimin aynısı HTTP (80) portu ile çalışıyor:

Application: HTTP
External Port: 80
Internal Port: 80
Protocol: TCP